החיים, מתכונים ומה שבינהם.

קריאה לסדר!

טוב, אז הפעם אני אחרוג ממנהגי ואפרסם פוסט ללא תמונות. אמנם יש עוד חודש עד ליל הסדר, אבל כפולני טוב (טוב, לא רק פולוני, גם סורי, עירקי וגרמני) התפריט לליל הסדר, שאותו השנה אני מארח, די סגור ובחרתי לשתף אתכם במתכונים, לתת לכם רעיונות (ואם יש שאלות אתם מוזמנים לטקבק) ואני אף מבטיח שבבוא היום, […]